Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

AAP-NOOT-MIES en VERKADE gevraagd

  • Siedsma

    Als verzamelaar van Plaatjesalbums VERKADE en FRIESE ALBUMS zoek ik :

    – Plaatjes(sprookjes)album uit 1903 met Groen Kaft en Mevrouw Verkade in klederdracht voorop met beschuit en koek.

    – Plaatjes(sprookjes)album uit 1904 , dondergroen kaft, met Verkade Ruiter.

    – Plaatjes(sprookjes)album uit 1905, beige kaft, met meisje met schaal.

    – Het rode of groene boekje: TANTE LIZE VERTELT, verhalen van tante Lize ( hoort bij de plaatjesalbum III).

    –Verder verzamel ik alle PLAATJESALBUMS, bv. Flipje, Piggelmee, plaatjes over Voetbal, enz.

    – BIJZONDER WELKOM : Alle complete en/of incomplete albums en losse plaatjes.

    +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

    IK zoek al jaren de klassikale AAP-NOOT-MIES - PLANK, die vroeger voor de klas hing, met de afbeeldingen AAP-NOOT-MIES, enz. en de daarbij behorende letters. Ook zoek ik de VERTELSELPLAAT en de verschillende kleine leesplankjes met de rode letterdoosjes. Aanzienlijke beloning.

    Verder wil ik alle oude Land - en/of Schoolkaarten ( op karton of opgerold op linnen ) NIET meer gebruiken, graag voor een leuk bedrag kopen.

    Verder verzamel ik alle PLAATJESALBUMS, bv VERKADE, Flipje, Piggelmee, plaatjes over Voetbal, enz. en natuurlijk alle FRIESE PLAATJESALBUMS.

    Vriendelijke groet,

    Anton Siedsma

    HOOFDDORP

    Tel.: 023 - 5614727

    of stuur een mailtje: siedsma@quicknet.nl

  • i. kruiver

    Geachte heer Siedsma,

    Ik heb een hele serie piggelmee plaatjes, een oud oud voetbalplaatje van rienus terlouw uit de serie deelnemers aan de olympische spelen 1952 en heel veel plaatjes van het album Van Koets tot Stroomlijn.

    Mocht u interesse hebben dan hoor ik dat graag.

    Met vriendelijke groet,

    I. Kruiver

  • lies

    Goedemiddag, ik ben in het bezit van plaatjesalbum no. 3. Echter zonder de verhalen van Tante Lize.

    Hoeveel wilt u hiervoor geven?

    m.vr.gr.